Black Moustache

FELIZYA, JA .... DU ÄR DISAN!

Hemma efter ridningen och steg precis ut genom duschen.
Färgade håret lite snabbt. lite vita fläckar i bakhuvudet ^^ man vill ju vara fin tills på lördag.
JAG VAR SKIIT nervös inför ridningen men alla i gruppen var jätte snälla och vi hade Anna, en ledare jag haft förut.
Jag hade Tango. Den raketen ^^ Har kramp i fingrarna efter alla halvhalter D:

men det var roligt. Vi skulle galoppera i omvänd gallopp. Enkelt och jag fick till det ^^

Nu ska jag vänta ut hårfärgen och sedan soova C: trött som fan. Kommer ha träningsvärk i morgon. FOO SURE!

Kommentera så är du söt.

Gud, due kändis, hihihihihihihi :3

2011-12-01 // 20:07:48

Gimme my money

2011-12-01 // 20:08:51

Du behöver inte ge mig pengar! Jag kan länka din blogg på min om du vill? :)

2011-12-01 // 20:22:29

Känner mig hedrad. Btw jag gillar Disan! :D

2011-12-01 // 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-