Black Moustache

Igår ballade jag ur. TYP HELT!

Ska inte gå in på detaljer men jag går på BUP a.k.a barn- och ungdomspsykiatri.
Jag hatar det. Jag står bara inte ut med de människorna som "vådar" mej. Dom är feta, äckliga och riktigt jävla falska. De behandlar mej som en idiot och ett barn! Jag må vara ett barn men jag är inte dum!
Tror de inte att jag fattar hur dom ser på mej hur dom HMMMar åt saker dom tycker är skit. DE ÄR JÄVLA IDIOTER!
Blir så jävla arg över att endast tänka på de jävla asen!
FUCKING FUCK FUCK FUUUCUCU/CYUK!!

Så jag gick, genom halva. De följde inte efter eller ens sa till mej att stanna. Så jag flydde, plankade och satt på tåget och grät ända vägen till Åkeshov och tillbaka.

Livet är piss och 60% av dagen önskar jag att jag vore död men jag är inte riktigt så självisk att jag skulle göra det.
Jag älskar mina vänner men de kan inte vara det stöd jag behöver.

Jag har ingen familj längre och jag ska be om fosterfamilj. Jag är jätte rädd och jag är ensam. Det funkar inte.
Ni kanske är ganska förvirrade över att ni nyss fått reda på det här men när man har gått runt hela sitt liv och varit deprimerad så vet man hur man ska dölja sig. Man lär sig. Otroligt nog.

Igår förstod jag att ingen kan direkt rädda mej och att jag måste anpassa mej till det här livet.
Attentionwhore my ass! Berättar bara hur det är i mitt liv just nu. Det är väl så man ska göra i en blogg.


Jag har skolkat, druckit. Rökt osv.
Det får mej inte att må bättre men det dämpar i alla fall ångesten jag har.

Mina vänner är mitt allt, för jag har ingenting annat. Allt har jag förlorar och varje dag är jag så sjukt jävla rädd över att jag ska mista dom också. SÅÅ snälla. Snälla, förstå att när jag gråter vill jag inte prata om det. Jag vill bara att du ska sitta vid min sida och trösta mej. för jag skiter fullständigt i om du är nyfiken.

Jag behöver hjälp om jag ska klara av livet på egen hand.

All heros please apply.


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-