Black Moustache

lite julklappar :D

Skolavslutning idag. Har inte gått i skolan på hel vecka men jag gick idag iaf ^^
Jag Ellie Amanda och Irma bytte presenter och jag fick en underbart vacker tröja av Irma och Amanda :D
TAAAACK ^^
(Stör mej inte, jag är redan störd)

Ellie ska ge mej sen efter hon åkt till Paris C: GOOD ENOUGH.
Jag gav Elektra en naken turk ^^ Amanda en tröja och lite godis och Irma ett presentkort på 200:-
Böckerna köpte jag till mej själv för jag får inga julklappar av familjen i år. Don't ask.
meen den finaste presenten som jag verkligen blev rörd av var ett brev från Amanda. Grät när jag läste.
Thanks babe. Älskar dej c:

Känns lite overkligt att jag drar imorgon. Kommer att skicka vykort lite hit och dit ^^ blogga kommer jag också göra så att ni får se bilder :D

Anyways. Nu ska jag käka godis och packa :C









Kommentera så är du söt.

Jag älskar dig ;_;

2011-12-16 // 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-