Black Moustache

OCH EN FRÅGA ... RÖVSKÄGG? (O~o) <--- mustasch!11one!!

DERP!
JAG HADE VÄRLDENS BÄSTA DRÖM!
Det var min födelsedag och jag fick pepparkaks-jordgubbs kräm eller julmust. Jag vette fan. Så kommer mamma och ba: DEN HAR JAG ÄTIT UPP!

Så jag slog ner det feta ärslet. DET VAR SÅ UNDERBART. Hon dog. Åh, sen slutade drömmen. Helvetet. Ville verkligen inte vakna då.



MEWP MEWP!
Idag har jag ett stort skavsår på foten fast det är typ inte ett skavsår ... Den är bara en vit liten bula som sticker ut ur min fot och det gör ont när jag går men när jag går med strumpor blir det lite bättre.
DENNE SITTER ALLTSÅ VID SIDAN OCH INTE UNDER! NOTERA ... U N D E R !

och så självklart ska det ösa ner massor med slask och skit. T^T Det regnar inte, inte heller snöar det. DET REGNSNÖAR :C
Mitt hår är lockigt också så det kommer ta en evighet att fixa! ARGH

Det värsta är att imorgon den 10:de är det EXACTLY en vecka tills vi åker till Le Africa och partyy. NEJ FY :C
Alla mina vänner TT^TT GOOONEEE.

FRUKTAR DETTA ÖGONBLICK D:


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-