Black Moustache

Trololololol.

Idag var det rätt okej c: Alltså inte världens bästa
skippade lunchen för att göra hemlighetstämplade saker på toaletten D: Blev besviken över hur dåligt jag tog det.
Jag tål det egentligen inte men jag vill ändå! Vill också vara vuxen ^^

Aww, skolkade Home Ec. Skyllde på mensvärk. Åkte runt med en skrattglad Ellie C:
sen åkte jag och träffade the love of my life, ARON! HAHA, nej fyy. Har bara bestämt mej att älska alla som heter Aron :3 men iaf.
Det var mysigt. Vi spelade in lite skämt filmer med Emil. Jävligt skön kille ^^ Massa söööt.

Här är några filmer han har gjort iaf c:



så dom höll på att göra trean. Håll utkik nu gott folk :3

Kommentera så är du söt.
» Eyra

hahahahah rödhåriga gick på min gamla skola! haha, spelade de in på björkhagens tunnelbana?

2011-12-07 // 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-