Black Moustache

Utan middag idag igen.

Tröttare och tröttare nu. Äter knappt någonting alls D:
Hatar det. Känner ingen hunger bara rastlöshet och tomhet.

Jobbigt är det iaf.
Åt en mandarin. Mamma var vid middagsbordet. Ska börja fråga om mat hos mina kompisar ^^
HAHA, jag är så ego men jag äter aldrig hos folk och jag måste få en bättre matvana :3

Äter ALDRIG hemma längre. Tål det inte.

Mamma är mindre och mindre hemma nu när jag tydligt visar att jag hatar henne. Det är skönt.
Sluta tycka synd om mej och min mamma. Det är ni som är sorliga då.

Hatar henne. Hatar allt just nu. Gråtfärdig mesta delen av dagen. Skulle vara mysigt att ha någon att prata med men jag vågar aldrig ta första steget.


ANYWAYS

Jag har gjort klart alla mina julklappar c: Hoppas jag inte missat någon :/ DÅ blir det pinsamt ^^

Aja, suger på jul. Aldrig haft en riktig jul så ja. Ni får ursäkta om ni blir besvikna c:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-