Black Moustache

Whatever - Hot Chelle Rae

men alltså, tråkigt musiksmak jag har. Ligger hemma i kramper iaf.
Kom inte till skolan.
Mensvärk du vet CCCC:

alltså det gör så ont att jag går runt och flippar ur. Skriker gråter, spyr och slåss.
PMS på hög nivå.

Ibland kan man få en sekund vila, en sekund frid innan helvetet sätter lös igen.

Svettas, fryser, svettas, fryser. Ligger och krampar.

MÅ KVINNLIGHETEN DÖ UT! D: Det här suger. Hoppas jag aldrig får någon dotter och låter henne utsättas för det här.

Hatar livet just nu. FAN VAD ONT DET GÖR!

Tror jag svimmade runt tolv för jag vaknade upp mitt på köksgolvet. Jag ba, WTF?! D:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-