Black Moustache

Bara för att min blogg är tråkigt D:

Jag får aldrig den där mysiga julkänslan! Kanske ska fixa julfest ?
Det skulle vara mysigt med glögg och lussebullar ^^

IALLAFAAAALLL. så har jag julpyntat aset av mej kan visa lite av vad jag gjort. Orkar inte fotografera hela husjävlet.
HAHA, juste. Var nere i källaren och rotade. Hittade några jävla cpglassögon. Dee var fina ;___;
senså hängde jag upp en massa saker.
Slog in min byrå med jätte gammalt tidningspapper från min döda gammelmormor från 1943.
JAG SUGER på att fotografera, redigera osv. Ljuset i mitt rum är skit. men min blogg ser lite trevligare ut nu iaf :I


LE ALIEN!





Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-