Black Moustache

Läxor och ont i axeln.

Hej hopp luden snopp.
Sitter framför tven just nu men jaa, idag har det varit massor med läxor D: Blev klar med home ec och jesus bookeen WOHO!
Ont i axeln har jag haft nästan hela dagen. Svårt att andas. Typ efter att Erik knuffa in mej i spegeln så den sprack. Känns lite skumt då och då. Så jag tog en om pappas gamla värktabletter efter att jag slajsade upp hans ben med en snowboard ni vet?
Vi får se om jag blir lite skum efter det då.

Idag gick jag nästan hela dagen i skolan förutom på SO:n för att läraren. oj, förlåt. menade VIKARIEN är en fitta D:
Vill döda henne, typ hänga upp henne och kötta henne och sen åka till Syd Afrika och mata henne till vildhundar. Det skulle vara min Årets Goda Gärning.

Skippade teatern för att kunna göra läxor. Det var sista gången idag. Lite jobbigt att det snart är jul :c

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-