Black Moustache

BFF: mina rubriker har inget med inlägget att göra. Det är så här jag kommunicerar

osvosv.

Jag vaknade 7.50 och kom därför försent men FUCK YEAH! jag kom till skolan ^^
Svenskan gick galant och Non med c: 

Jag och Elektra åkte sedan in till stan och köpte massa hårspray, hårfärg och volumpuder (lol) inne i Åhlens stod en liten kille och valde hårfärg så vi tog med honom runt. Han var sjutton .. bra att säga kanske. 
Uhm, mys. Mys. Vi åkte hem till honom i Blackeberg och färgade hans hår mm.
Det var de. Nu sitter jag hemma och äter godis. Vågar inte träffa Alexander men han åker till Gotland imorgon.
Ska kolla runt om någon mer vill ses på påsklovet. Kommer dock vara i Nynäs fredag till måndag.
ingen bild :c

Kommentera så är du söt.
» Bff

Lova att hälsa mig när jag är hemma i Stockholm

2012-04-03 // 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-