Black Moustache

Ostbågar och hundsnoppar.

Red idag. 
Precis när jag gick ut för att gå till tunnelbanan började det ösregna och jag blev dyblöt. Missade tåget och därför bussen. Emelie var snäll nog att vänta på mej och vi gick tillsammans. Jag har märkt att jag pratar otroligt mycket med henne. Alltså, jätte fort och hela tiden. Hoppas hon inte stör sig på det.
 
Fick Zoran och gjorde balansövningar. Tråkigt men nödvändigt antar jag :$ 
Lämnade av Emelie hemma hos henne sen och såg hennes gulliga hund vid namn Kallax om jag stavade rätt. 7,5 månader och kunde inte hålla inne snoppen ordentligt. Det var en märklig syn.  
 
Erik kom nyss hem som jultomten på julafton med Ostbågar och Pepsi Max .. i. Typ.
 
Glad. 
 

Kommentera så är du söt.

Du har en fin blogg! Jag älskar din stil och du är riktigt söt! Det ända som inte är sant i den här kommentaren är mitt namn!!! ^^

2012-08-17 // 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-