Black Moustache

Damn.

Vad hände med blogg.se medan jag var borta? Shit. Aja. chock typ.
 
och jaaag vet! Jag ska blogga mer nu, Cerises. Bajs. tack ändå.
 
Bloggandet har ju blivit en vecka sen som vanligt. Ligger hursomhelst i min säng och luktar på mina lakan efter att Daniel sovit här igår. Inte alls läskigt .. men ja, efter att vi inte varit ifrån varann på HELA helgen. vi gick på toaletten tillsammans och så ... HAHA, nej men gud. Pojken gör mej så jävla glad. Blir typ helt deppig när han måste åka. Vi får flytta ihop helt enkelt. Nejmen vi ska träffas imorgon så det är bra c:
 
 
Ye man. Har varit föräldrar fri denna helg. As kul. Vanliga tonåringar har typ fest och grejer. Jag kissar med dörren öppen. 
Typ inget har hääänt ;___; 
Ska se the Hobbit på fredag GLAAD TJEJ. Typ sagan om ringen var mina barndoms filmer när jag växte upp. 
Såg upp till min broder som en gud. Han var cool och allt han gjorde var coolt. Så jag var ju tvungen att ha allt han hade. Milletärbyxor och kalsonger typ. Leka krig och lera ner sig. Ville seriöst vara min bror när jag var liten. Åh. Nu är han ett äckel <3 nej, han är bäst. Köpte läsk åt mej och Daniel. Klassiiiigt.
 
 
Alltså. JAH. k. Orkar inte. Älskar alla idag. Älskar allt idag. PUSS.
Fint med instagram. nej.
 
 

 

Kommentera så är du söt.

Åh du suger på updatera men älskar dig också! c: not that you ment me but still. ^^

2012-12-03 // 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-