Black Moustache

Harlee - Onsdag.

Idag c:
Ja, vi har legat i sängen hela dagen. Jag hade tänkt att jag skulle träffa Love men hon är för sjuk.
Så himla pain in the ass! Vi kan nästan aldrig träffas! USCH.
Aja, inte gjort så mycket idag annat än att städat, tvättat och duschat. Ska för övrigt fixa disken som jag lova även om klockan börjar närma sig 12. 

Ja, okej så imorgon ska jag ägna mej åt läxor, sedan blir det ridning och sedan ska jag blondera utväxten. 
Dagen efter det, fredag så har jag lovat Fredrik att åka upp. Det blir nästan heller aldrig av. Jag har så svårt att hålla kontakten med folk :$ men nu har jag bestämt mej att utöka min vänskapskrets och hålla kvar små många som möjligt fast ja, funkar det inte så funkar det inte ^^

Tittar på tv nu och ska typ sega mej upp och fixa disken! ARGH D:
Okej så ja C: På lördag ska vi fira mamma och Erik med släkten, det ska bli kul.
MMJAAA, godnatt :33
P e d d o b e a r   I   k n o w    y o u   g u s t a r !

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-