Black Moustache

Marcela och Harlee - Måndag.

Okej så ja, Erik hade sin "födelsedagsfest" vilket var starwars-maraton med massor av godis och powerking, vi har fortfarande kvar det ^^

Yup, jag var ju självklart inte tillåten att vara hemma så jag fick kuta till Marcela och Harlee som blev min nödräddning :33
Vi gick på bio och såg "Sho bre", den var ganska rolig fast sorlig dådå.
Sen sov jag hos Marci med Harlee. Det ända vi gjorde var att typ sitta på varann men jag var så trött att jag skrattade åt precis allt och var tvuungen att skrika "ELLER?!" efter varje mening någon sa eller "shit just got real" HAHA, Marcela blev jätte störd men lyckad kväll tycker jag det blev ändå c:


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-