Black Moustache

Mewp.

Alltså jag vet att det inte är lika hemskt som det låter. Ärligt talat så finns det inte mycket att berätta.
Min mamma brukar bli arg och göra saker hon inte menar osvosv. Det är mitt fel att hon blir arg och jag går på olika slagsterapier för att må bättre.
Skolkeriet har ett stort samband med hur jag har det hemma. Skolan och vad jag har i huvudet krockar helt enkelt men jag håller verkligen på att försöka att få det att funka även om det inte är lika lätt som jag hade tänkt mej.
Tack för att du gillar min blogg ^^
Vet att det här låter hur uppmärksamhets sökande som helst men det är verkligen inte det jag försöker göra. Hoppas ni förstår c:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-