Black Moustache

skit statestik :c

MEWP.
Idag hade vi någon trevlig tant som pratade om hur man skulle hålla självförtroendet uppe.
Väldigt viktiga ord. Lärde mej något iaf c: men usch. Benutrymmet i aulan är för litet :c Mina ben får inte plats! seriöst, har dom inte tänkt på oss gigantiska människor? D: Det finns ju folk som har så långa ben som jag.
Bra dag iaf. Fick mina saker från Amanda utan några onödiga kommentarer. Är stolt över mej själv ^^ LOL. Imorgon är det alla hjärtans dag ._. Forever alone like always. Derp.
Aja, jag tänker leva mitt liv även om det är skit c:

Kommentera så är du söt.

Hihi ;) Du är skit fin i blondt btw. ♥

2012-02-13 // 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-