Black Moustache

Tell others That you love him, Tell him, Tell him That you told him.

Lol, satt och tänkte på den rubriken på toa. HAH! Jag är så inte pinsam ._.
I skolan: Paris Hilton
På toan: Albert Einstein

Ja, missar första timmen i skolan idag men efter det ska jag fan ta mej dit!
Gick upp halv 7, började 9.20. Duschade och pepptalkade mej själv hela morgonen. Lol, ändå missade jag första timmen, men aja, bara jag går dit c:

Rider idag som vanligt. Åker direkt från skolan vilket suger eftersom jag måste vänta i oändligheter.

Ja, hade lite tråkigt imorse så jag färgade en slinga blå. Inget märkvärdigt eller så menmen.


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-