Black Moustache

Trollin'

Mja, så nu var denna helg avklarad ^^
Sov över hos Marci i fredags, hur mysigt som helst! Tjejkväll osv. Vi gick och lade oss ganska tidigt :33
Åkte därför rätt tidigt därifrån för att träffa Sofia och Elektra. Vi hade tänkt att träffa Rickard som också var där men vi irrade bara omkring så det blev icke av.
Soc över hos Sofia! Jätte trevligt! Blir så himla glad av lyckade helger ^^
Skulle ha träffat Fredrik idag och så men orkade inte eftersom jag knappt fått nån sömn inatt så det slutade med att jag sovit hela dagen och så ^^


Ja, imorgon ska jag äntligen få min saker av Amanda.
FYI, vi är inte längre kompisar. Det funkade helt enkelt inte. Tråkigt men sant. Känns faktiskt lite skönt med alla våra bråk. Men ja, vi ska inte gå in på det nu.

Nu ska jag nog sova :33


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-