Black Moustache

Frukost.

Godmorgon c:
Sitter och kollar på vampires diares. Har egentligen slutat kolla. Tycker den är så löjlig nu .. Det går ju utan manus! Böckerna har inget att göra med serien.

Äter pizza och dricker bravo :DD

ojsan .. mamma blev jättesur över att jag använde hennes data :S

Aja, inatt hade jag i en speciell inpackning för håret av ägg och honung osv. DET SÖG. Prova aldrig det.
Jag fick typ ägg´vita i håret av misstag och så hade jag för varmt vatten och så stelnade det och ja. FYYY D:

Amanda och Rasmus is togethaaaaa Är så glaad ^^

Yeah, so. Idag ska mamma ha en tjejmiddag med sina tantiga vänner så jag kanske ska vara med Harlee, vi har precis blivit tillsammans det också ^^
Ehm, glömde att säga till henne att jag ska göra eran video C:
men det löser sig nog. Får ta det imorgon annars.

NU Är frågestunden över och det ser ut som om Andreas, min lille pojk har vunnit den c:

Jaa, nu ska jag nog lägga ner innan mamma blir sur c:
POSSS

dålig webbcam bild. FUCK YEAH!

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-