Black Moustache

Lite sur.

Som ni nog ser så har Amanda helt jävla random och ändrar min design. THANKS ALOT! well, yeah. Är fortfarande lite sur på det. men hon är ju också sur på mej ^^ Så jävla roligt att reta henne :333 Jag satt och ba: MIN OCH ELLIES PLAAAAAAN :DDDD fast jag hade ingen plan ... still funnaah! c: Idag så satt vi i en och en halvtimma och lyssnade på någon tönt som pratade om saker ccc: Fast jag skulle älska att åka till London över sommaren. Skulle vara himla roligt ^^

Kommentera så är du söt.

sv; jo det kan vi göra. Om du gör ett inlägg som är tidsinställt till åtta, så fixar jag ett också :)

2012-01-25 // 19:11:09

Fin blogg <3

2012-01-26 // 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-