Black Moustache

Möjlken är sur så den gick ut

Dricker kaffe. Det smakar konstigt. Tror mjölken börjar bli gammal D:
Weell, who cares c: Jag har iaf varit i skolan hela dagen :3333 Jag är så jävla duktig :DDD
fast är helt slut. Känns som om jag har gått hela skolveckan D: Jag ska iaf sluta skolka helt nu .. förutom ibland och så.

Amanda glömde töjningen TT^TT och vi pratade inte skit om Marvin som jag ville. Vet faktiskt inte om det var Marvin. Fett läskigt D: Han kunde iaf mitt namn ^^

Jag ska nog städa stackars ensamma Jappes bur. Jag tycker synd om min fina råtta D:



Bara jag som är ett stort DH fan ? ^^

Glöm nu inte ...


.... Frågestunden

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-