Black Moustache

Vart gick all snö ? D:

Vart tog den vägen :c
Min älskade snööö!

Okej, nu är det sovmorgon för mej. Vår klass får inte ända till 12 men 10 i 10 räcker för mej.
Sitter och dricker kaffe och äter äcklig bacon .. Jag råkade typ mikra bort allt fett D: don't ask me why.

Små tecknar på Amandas och Rasmus kärleksteckning. Aldrig träffat honom och dom hade inte direkt en kyssbild heller så jag fick imporvisera och blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet så här långt .. men kommer säkert bli osäker sen när jag ska visa upp det :S WEELLL, jag är bara 13, cutt me some slack.

IDAG hoppas jag på Amandas töjning c:

kanske borde äta något mer till frukost ... annars får man ju dålig andedräkt! D: Osexigaste som finns ._.
Inte för att jag försöker ragga på mina töntiga små vänner men man har ju ett ryckte att uppleva till c:

Ser ni vad min fina kärleksteckning föreställer? C:
tips .. man ser bättre längre ifrån ^^
FAST, Amanda ska egentligen inte veta hur dom är placerade men aja :S




soo, that's the look of the day.
Älskar stora tröjor och så men allt kan bli lite för mycket ibland.
Vad tycker ni? Fint eller missbedömd skönhet?


SHIT, Kommer skolka första lektionen D: Var egentligen inte meningen men ville ha det här blogginlägget uppe :S

Det här ser inte så bra ut. Andra dagen i skolan och så.
fast .. ja. Vad ska man göra ? ^^


Frågestunden

Bara två dagar kvar nu innan era frågor blir svarade c:



Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-