Black Moustache

_

bläh, noppe. ska börja regelbundet blogga or whatever.
-nyss färgat håret osv. Det blev fail :c fick slut på färg och så nu har jag massor med rosa slingor i mitt lila kaos. 
fult och usch. ne, kolla på the cable guy staring Jim Carry. Äckligt jobbig film ^^
ska snart skölja håret.
blir ful imorgon då jag ska på ridläger och allt. 
Haft massa att göra idag, städat råttbur och badat flickorna. Dom var helt fluffiga och fina när jag lämnade över dom till Joanna där dom ska bo nu ^^
usch, orkar inte lägga upp bilder. Får se om jag har internet borta i Norrköping imorgon. hoppas hoppas man får ha mobiler c:
lolokibay

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-