Black Moustache

Ah lol :CCC

Pluggandet går inge vidare. Har suttit och kollat in kläder på datorn ist D:
usch vad jag suger. Mår skit, halsen värker, typ yr och feberig och så mår jag sjukt illa. Hur ska detta gå?
Jag har gjort lite tal på matten iaf :c Typ två på en timma. Mamma kommer snart och plockar upp mej, Usch och fy, jag ska nog gå in på toa och försöka kräkas lite. HAHAHA, det var länge sedan jag var sjuk :c 
TÄNK OM JAG SPYR PÅ HÄSTEN! Hjälp vad pinsamt och så måste ju jag städa upp det. Vad rädd lilla hästen skulle bli om jag satt där och vällde ut gårdagens midddag.

Har inte ätit något idag. Är helt seg i huvudet. Dricker bara te. Ne nu ska jag på riktigt ta och göra lite läxor om jag kan. KRAM!

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-