Black Moustache

Fuck the PO-LICE

Oh, shit. Är sjuk idag. Är seriöst sjuk nu på riktigt :cc men jag kan inte ringa pappa för att berätta det vilket räcknas som skolk dårå men iaf. Satt hemma, sick like heck, drack te osv så ser jag en jävla polisbil som rullar in på gatan. i was like, HOLY FUCKING SHIT! I'm gonna go to jail :c men som tur var åkte den förbi.

Anyways. Idag har bar blivit förlovad då! Ring and shiet. Inget seriöst .. hoppas jag? Haha, jag vet inte ens om det är lagligt men han tar det pretty serious. 
Ska städa och göra läxor idag för övrigt. Lolololol, kommer få så mycket skäll för att jag inte gått idag men, daa. jag är sjuk!
skit bild osv.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-