Black Moustache

Nya familjemedlemmar c:

Efter att jag varit hos Elektra (och hennes underbara mamma som gjorde plättar till frukost. Jätte mysigt!) så åkte vi till djuraffären i Stuvsta. Mamma och jag blev helt kära i två små flickor där. Råttor då.. kanske bra att säga. 
Så vi tog hem dom på direkten! Vad förvånad jag blev när vi fick ^^

Efter det åkte jag och mamma och vaccinerade mej mot livmoderhalscancer. Det är väl inget speciellt men bra att ha så jag ska ta det igen i maj och sedan i november. Free stuff rules! c:

Vi bosatte råttorna till den gamla buren. Jag sprang runt som en bortskämd liten tjej och sa till alla jag kände att jag hade fått dessa fina ting! ^^ 
Freja och hennes kille, C.J. kom och tittade och Harlee c:
Ingen av dom var någon speciell hjälp till namnen men det var kul :3
Kvällen blev det chips, läsk, godis och film. Jätte fint. 

Nu idag skit tidigt på morgonen kom kusinerna och moster hit. Kollade på fina råttorna och så kom jag äntligen på namnen. Nyx och Ninja. De passa jätte bra till deras personligheter ^^
Nyx- Nattens gudinna och Ninja- Snabb, smidig och livsfarlig ;))
så jag har myst med dom nu. De är super små och bara 4 veckor. Bebisar! 
Ska göra engelska läxan och skryta vidare. Puss!
Nyx var förövrigt med på andra bilden vid förra inlägget. Längst till höger tror jag c:


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-