Black Moustache

Usch,

gick inte till skolan idag heller. 
Ture ringde från dolt nummer och sa "hej det är simon" med sin äckliga röst och tjocka kinder.
typ ha, dör. Han är sp ful. 
Marvin har också smsat då han tyckte det var kul att skriva att Simon älskar mej.

OCH för er som inte vet så har jag varit super dunder kär i pojken Simon.  Jag berättade det för några av mina närmaste vänner och nu vet alla. Så trött  på att folk ska gå runt och säga allt man säger. Jag hatar officellt männskligheten. 

Wii, uhm. Städat och möblerat om mitt rum idag. Ska duscha och tvätta kläder senare menmen.
Nu i helgen så ska jag förhoppningsvis ner till min gudmor och prata om att jag ska bo där ett tag pga mamma osv. 
Det ska bli så skönt att kunna slippa henne ett tag nu. 
Blir antagligen så att jag byter skola dit men det är ju rätt svårt eftersom inga skolor tar emot en mitt i terminen.
men vi får se!

ah, jag är hungrig :c det regnar. osv osv.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-