Black Moustache

_

Ja, okej .. nu har vi varit lite slappa på att blogga. så, ja. Jag har gjort massa kul i veckan .. Kan man säga.
Varit med Hannah i måndags igen. Tisdag bara varit hemma och så på onsdagen var det äckel päckel orientering som jag gick på och dog. tog 4 kontroller av 8 och en av dom var inte ens våran men  vi fick poäng ändå! Wie. Okej, efter det så gick jag hem och duschade sen drog jag iväg med Hannah, Irma och Amanda för att kolla på premiären av the Dictator or samthing. Sen åkte Irma och Hannah hem till mej and stuff. Awesome kväll :33 älskar mina bästa vänner osv.
Sen har jag faktiskt bara ägnat helgen åt läxor och massa massa slapp c: LML.
Så just nu har jag gjort det mesta av läxorna även om jag knappt börjat på mina lagar i So:n. Måste förövrigt köpa en massa presenter till folk som fyller år D: usch. Jag suger verkligen på det. Ska ta hjälp av Marcela och Hannah.
Bara 8 dagar kvar till min födelsedag cc: Föddes dock klockan 20.23 :c så får typ vänta hela dagen tills jag föddes. Blä.
Jag är bäst på att blogga :D

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-