Black Moustache

Mobil-inlägg. WOOP WOOP.

Nesim skäller på att jag inre bloggar D:
Orkar seriöst inte. Har knappt gjort något nyttigt alls idag. Bara sovit och ätit. Tråkigt :((
Så har min vecka sett ut. Pretty much.

Tittar nu på nått skit på tv med mute och pratar med Nesim som jag gjort de senaste 3 timmarna.

Fick en jätte fin present av mamma! Half baked ben & jerry. I love that fat bitch. Lol.
Jag har massor med läxor och saker och personer att träffa! Usch, jag vill helst bara sova till sommarlovet c: ska typ flytta in hos antingen Nesim eller någon riktig nära vän. Vill aldrig komma hem ^^
Wie :3 längtar. Vill vara massa social med människor jag älskar. Så jävla mysigt.

Ugh, ska prata herpes med min pojkvän nu. God natt c:
Och så en bild på mej eftersom jag har brist på foton ._.


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-