Black Moustache

Seg uppdatering.

Nöj er med vad ni får, okok?
Har inga bilder till er nu för att mobilen är sur och bara laggar >:(
men iaf så var jag med Hannah och Irma i stan igår. Åt mat och träffade Love&Lillen och min kusin c: WOOHOO, me populare. No, fick massa snygga bilder osv. lol, no men massa bilder iaf .. sen tog jag sönder Hannah's iPhone så att hon skär sej på glaset varje gång hon smsar! >:c
So, yes. Idag var det Nesims födelsedag. I like dating older men .___. 20 dagar äldre för att vara exakt ...
Gav honom inget för att jag är en hemsk flickvän som inte har en jävla aning om vad min pojkvän vill ha. FML. ska hitta något fint till honom som en sen present iaf. 
Var för övrigt med Kamran och uhm .. nothing? Nesim och han bögade ordentligt. Kände mej utanför ;____; Nejmen .. de var väldigt intima. But it was nice. Är super duktig på att smyg fotta men fick inte lägga upp mina vackra bilder på söte Kamran och antagligen inte bilderna på Nesim heller :cc

Jag ger dagen tre Kenta av fem. HOHOHO. 

Oh, right. Jag har också färgat håret typ .. turkos, sord off.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-