Black Moustache

Dööö

Sitter nu inlindad i en filt med halsont och ett illamående som hotar med att tömma min magsäck. euw.
Gick upp för att gå till gynekologen för att hon ville ta upp lite saker med mej. Typ hur det går med mitt underliv ._. ye. Där får ni allt. Nejmen om allt funkar med mina ppiller och mens osv. Myyys.
 
Spydde på väg till skolan sen så jag gick hem. Kändes som ett bra beslut då jag inte vill kräkas i skolan. 
Typ sov lite. Kan inte äta något så blodsockret är ju inte på topp. Fått i mej liiite .. lite vatten. 
Känns bra att jag ska träffa Daniel imorgon. Han kommer blii sjuuk. 

Mamma skaffade mig ett busskort men istället för att köpa ett normalt blått så köpte hon ett på kronprinsessan och Daniel. Fuck, hon tyckte det var passande då jag också hade en man som heter Daniel. Hatar henne med kärlek. Den är så gräääsligt ful.
 
Ah såå just nu sitter jag och byter super söta sms med  min Daniel och ler typ. Han är bäst. 
 
Känner mej sämst. Ska lägga mej suuuuper tidigt ikväll men just nu ska jag kämpa med lite läxor som jag inte fattar ett skit av. Kul. 
Super ful bild. tack. Tycker den är charmig.
 

Kommentera så är du söt.

Haha måste bara säga det igen men du ser jätte fin ut. ;) Du borde blogga oftare! Mer variation också, altså om du vill då då. ^^

2012-11-28 // 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-