Black Moustache

fy

Så hemsk jag är på att uppdatera :c 
Har hur som helst färgat håret mööörkt lila och det ser ut som skit. Usch, grått på vissa ställen och inte alls samma färg som löshåret men ja okej. Jag ska inte spilla några tårar på katastrofer till hår.
 
Hur som helst har veckan flytit på jätte bra. Träffat Daniel nästa varje dag nu. Han är så fin. Kär tjej osv. 
Okej så igår åkte jag hem till Daniel och mös med honom och sen tog jag med pojkvaskern till middag hemma hos oss där vi hade uur tråkigt men var ju tvungen att visa upp honom för päronen osv.
 
Mitt hur luktar äcklig ost :c Det är hemskt. Ska egentligen göra läxor men sitter och lyssnar på musik ist och väntar på att Daniel ska komma det sega fanskapet. Nej, puss. 
 
Fult hår man har osv. Så jävla pixlig bild från ig. Dö, tack.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-