Black Moustache

ÅÅh.

Gick in på bloggen och såg att jag hade tre nya kommentarer :3 As glad blir jag.
Typ, tack Hannah och Saralou. Ni är snälla c:
 
och Alex, I dunno vem du är. Brukar inte lägga ut mitt kärleksliv på min blogg. 
 
Anywhos, Jag har bara varit med kompisar i helgen och jag har haft det as mysigt. Sov med Irma Amanda Elektra och Jacob. Kul transvestit kväll. Gick och la mej typ ett tror jag. Ganska tidigt. Elektra pruttade i mitt rum :c Det luktar fortfarande konstigt.
Anastasis och Elektra sov över igår natt. Vi hade det cp roligt med mycket skratt och bara en helt as konstig helg.
Puss på alla tjejoor.
 
Känner mej inte redo för skoldagen. Har massor av spanska prov och min prao grej ska in senast imorgon. Usch. Ska sova nu hur som helst. 
 
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-