Black Moustache

Some times I put lipstick up my bum, so I can poop pretty.

Kuk, hora, fitta, neger, våt eskimo jävel.
 

Mår helt jävla piss skit. 
Ångest.

Så mycket ångest. Jag vill inte riktigt.
 

Min pappas födelsedag idag och misslyckades med att gå i skolan idag igen. Det har blivit piss mycket sämre. Mamma funderar till och med om jag ska hoppa av skolan men det vill jag inte. 
Jag vill inte må så här sjukligt dåligt. Jag vill vara stark och frisk men det går fan inte när jag ens försöker. 

Åh, älskar att alla bara, k! 
Puss på er. 
<3

Har hur som helst bytt hår igen. Klippt det lite sådär coolt som Justin Bieber typ och färgat det rött igen. 
Cool jag är.

Inte bestämt mej heller om jag ska börja blogga regelbundet. 
Swag.
 
 
Underbart ful bild. Operfekt.
Håret är rödare än så här kan lovas

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-