Black Moustache

:cc

Jag trodde jag hade gjort massor med inlägg men det hade jag typ inte .. eller så försvann dom.
Iaf, sitter i köket som en riktig man! :D 
Har äntligen fått mitt underbara spotify c: alltså jag har inte haft det då jag inte gick i skolan osv.
men jag är bättre än alla osv. Så bite me!
Idag var det en helt normal torsdag c: Jag har inte orkat fixa håret på hela veckan :cc depp. Blir alltid ledsen då jag inte är snygg .. eller nått.
Nu är Simon och Ellie på dejt. Fucking super duper happy! wiie, alltså jag är bäst. Fick inte smsa med dom .. antar att dom hånglar eller har se eller nåt ..
Anyways. uhm. yeah! såatteh. idag hoppade vi på ridningen och det gick skit :C Fick Golden och han är super svår att få i galopp. Var så jävla sugen på att slå sönder hästen. Så frustrerande när jag ba: NU FAN SKA DU ÖVER HINDERJÄVLET and he's like .. NOPE.
Fick över honom några gånger iaf. Stolt men pinsamt. 

Köpte godis och coola.
Ska diska, som en man. eller nåt. KRAM!
nomnom, gammal bild ;_;

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-