Black Moustache

Fuck iPhone

Förra inlägget skulle lagts upp i Onsdags men det ville den inte och jag orkar inte radera skiten från appskiten. Lol, ni fattar inte D:

Ligger i Oskars säng. Biltäcke och allt! Woohoo.
Kom till min gudmor runt klockan 5 kanske. Åt tacos, kollade på youtube med Oskar. Drack te och spelade något konstigt sagan om ringen sällskapsspel. Målade ägg som Pikachu och Jigglypuffs. Såg på lets dance och åt jordgubbar.

Pratade med min älskade Alexander och hans liv på Gotland. Lurade hans bror, Nico, att jag var en bögpedofil. Lite kul sådär.

Så nu ligger jag i sängen och önskar att jag skulle ha kissat innan jag la men :( och att jag skulle tagit med mej en bok :( får smsa ist.

Kram.


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-