Black Moustache

@ home!

Imorse åkte jag runt halv 7 till vårdcentralen i Stureby utan någon som helst frukost eller fixning annat än kläder.
Vi åkte dit och pratade med doktorer om min trötthet och järnbrist. Tydligen så förlorar jag allt för mycket blod under de dagarna i månaden om man säger så och jag bör ta b12 men de vill inte ge mej det eftersom dom inte har tagit deras tester eftersom vi bytt vårdcentral.
Jag fick iaf gå in i ett litet rum där prover skulle tas. Jag trodde det skulle vara ett enkelt och snabbt litet fingertest som förra gången men icke då! De tog två långa tuber med mitt blod! D: 
Tanten sa att jag inte skulle kolla men jag gjorde det sen på slutet och fy fan vad äckligt det såg ut! :s
ick. Kände mej yr och kall så jag ville inte gå till skolan, man kan säga att jag skolkade men med blodbrist, extrem trötthet, mensvärk och utan frukost då.
Fick dock massa söta sms från Nesim under dagen så jag mår massa bra c:

Red på eftermiddagen. Not good at all :cc
Ska ringa Sofia nu c: POS
pretty med Amanda eller inte.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-