Black Moustache

Jag är sötare än Alexander.

Lol, gick hela skoldagen :3
Typ, helt vanlig dag osvosv. Fixade äntligen Elektra och Simon på dejt i helgen. Typ as stolt! :D 
Myes, så ah. YES. hade mensvärk upp till öronen. Ska gå och slå ner min gynekolog och kräva p-piller :CC
Like fuck. usch. 

Efter skolan gick jag och köpte typ asmycket godis och 4 powerking .. helt ensam :c Kände mej jätte töntig :( MEN SAK SAMMA, min mamma kanske fyllde år eller nåt? Vad vet dom :c
Tittar på Simpson c: wiie. Tycker de är så lärorikt.

Faith is what you have in what's not real .. Your awesomeness is real.
-Homer Simpson to Chef Wiggum.
eller nått.
Ska äta godis och lyssna på awesome musik. Hittade Eriks gamla gamer-hörlurar som han köpte på dream hack i garderoben. As bra bas i osv men man ser inte så snygg ut direkt :c

Kommentera så är du söt.
» bff

Va har det med att du är sötare än mig? XD

2012-04-02 // 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-