Black Moustache

Pussy, ass, cunt!

Okej, jag är hemma från min gudmor nu.
Det har verkligen varit jätte skönt att slippa familjen och bråk. 

Igår var vi hos Emelie och åt typ massa mat och hade det bra. Påsklunch eller någonting sådant. 
och idag har jag banne mej inte gjort ett jävla skit. Erik tog hem sin flickvän precis när jag låg halvnaken i soffan helt osminkad och håret på ändan. Jo fan. Tackar tackar. Det var pinsamt men aja.
middag och massa massa tv. 
Bakade drömtårta vilket är en choklad rulltårta med smörkräms fyllning. Super god! Bjöd alla och var så himla stolt ^^ Wie.
Sitter nu i soffan och ska kolla på fina pogram c: Ska för övrigt träffa Alexander imorgon. Håret är inte det finaste just nu och jag kommer se ut som en korv men jag har lovat honom att träffa honom iaf nu när han har varit på Gotland and all. Suck, blää.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-