Black Moustache

Camping.

Så seg på att blogga men nu känns det ju bra när skolan snart startar och jag kan göra det med läxorna. 
Kan dock inte kolla min statistik för att jag hittar inte hur man gör det på den här skit grejen! Det står översikt typ och så är det vitt :C Damn you, webbsite!
 
Tillbaka på ämnet. Jag, Amanda, Irma, Elektra, Hannah och Jacob åkte ut till en liten ö. Ensamma med familjen en km bort dock. Det var as mysigt. Svårt att få igång brasan men vi rakade benen, klippte Hannahs hår. Åt en jävlans massa godis/mat som vi grillade. Chubby Bunny. Det var i alla fall hur jävlans mysigt som helst! Vill ha mer av sånna kvällar. Även om det bara blir mörkare och mörkare nu på kvällarna. 
 
 
cp redigering? oh ja!

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-