Black Moustache

My happiness. My Life. My concern. Stfu.

Hej typ. 
Länge sedan.
 
Jag är så duktig på att blogga. Nej, gud men jag har verkligen haft de mest underbara dagarna på hela sommarlovet. 
Först kom älskade Amanda hem och hon sov hos mej, sen färgade vi håret. Hennes skulle bli rött och mitt skulle bli lila. Det blev det inte. Hennes blev knall rosa och min blev i ungefär liknande färg fast med rödare ton. 
Bytte löshår med henne. Så nu sitter det bättre på mej typ. Nöjd c: Glad osv. 
 
 
 
Sedan åkte vi ut med båten, jag och hon. Det var oväntat tråkigt faktiskt :$ Vi ska ta med mer folk i helgen ist ^^ Vi fiskade typ och åt en massa. Tältade på en liten ö med brasa som vi aldrig fick igån but whatever D:
 
Sedan mötte vi upp Elektra, Irma och Jacob på lördagen för att sedan gå på Pride Paraden. Dansade, skrek och var tröjlös. Det var så underbart. Såg en massa transor och färglada människor med Maria Montazami på ett flak framför. Mys. Sedan sov jag och Irma hos Amanda. Fint. Sedan kom Jacob på morgonen. 
 


Sov ensam den natten sen och gjorde ingenting dagen efter. Ingenting idag heller. Ännu. Även om jag fick ett telefon samtal i morse om ett jobb. Telefonförsäljning med 60 kr i timmen. Typ ganska bra jobb med tanke på att man bara sitter hemma. Så ja, jag vet inte med skolan och allt. Vi får se. Jag ska iaf på intervju snart. Så det var allt. HEJDÅ c:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-