Black Moustache

Bästa med att sova.

är ju att drömma. 
Jag hade världens bästa dröm ^^
Först började det med att vi var omringade av zombies. Jag och hela släkten. Men vi flydde. Några dog.
Sedan flydde vi till en kollogård. Där vi bodde. Amanda Balck och Irma var också där .. konstigt nog. Irma hade färgat håret döcoolt! ^^
Iaf, så vi tänkte åka lite buss men det fick vi inte av kolloledaren. Så hon jagade oss överallt. Sedan knivhögg jag hennne och bad om att få åka hem från kollot. Jag packade osv men hon bara vägrade lämna meh ifred. Så jag halshögg henne. Sparade huvudet och åkte iväg på en motorcyckel. 
Sedan åkte jag runt och mördade massor med fulla tonåringar.
Så jävla härlig dröm c:
Anyways. Ska träffa Mathilda idag, så jävla kul :33 Jätte länge sedan vi sågs :DD

Ska gå och fixa mej osv ^^

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-