Black Moustache

Mariadagen - Tisdag

Haha, ja. Jag och min mamma heter Maria i mellannamn och min lilla kusin heter det i förnamn så nu har vi kommit på en egen tradition, nämligen att vi ska fira namnsdagen varje år.
Jätte mysigt faktiskt. 
Vi shoppade runt på stan, pratade och fikade. Åkte hem och pysslade. Dock hade vi strömavbrott så det var beckmörkt hemma. En liten sladd hade gått av i hela kvarteret :c

Aja, vi hade mysigt iaf. Maria sjöng för mej. Hon är jätte duktig! 8 år och skrivit en hel låt heelt själv! 
Älskar henne som en syster! Hon går runt och pratar med alla och är hur söt som helst! Vart man än går ser man folk som bara ler av hennes glädje. Hon är den ända människan jag känner som är sån.
Underbar flicka :33
Okej så Maria åkte hem och jag sprang ut med Anastasia och Harlee. 
Vi såg på bio igen :)) En gång i Phuket. Vi satt och garvade hela filmen till och med när alla andra var tysta ._. We suck c: 

Harlee sovde över här och vi tittade på film, Jack n' Jill och typ Hans och Greta-skräckfilms verisionen. DEN SÖG! Lol, hade inget att göra alls med barnorginalet. 

Sedan låg vi i flera timmar och bara skrattade och pratade i mörkret ^^ 
Mina vänner är knappast bara vänner det är familj. Så underbart. Vi gick väl och lade oss vid 5 eller 4 c;

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-