Black Moustache

Oh my gash, ÄNTLIGEN ^^

Det är nu skrivna .. Era svar som jag glömt bort i en månad ungefär D:
OLOLOLLOLOLOL, Raderade Andreas halva text för att den är idiotisk och för att jag hatar honom ._.
WELL, Jag är skit trött nu :c av allt skrivande.
Dör, ska typ vara forever alone på Alla hjärtans dag om inte Fredrik kommer och räddar mej :c
Ska hur som helst gå runt till folk som sitter och hånglar och börja gråta och skrika "DIN JÄVEL HUR KUNDE DU?!? JAG FÖRLORADE MIN OSKULD TILL DEJ!" och sen örfila honom och gå ..
That would be intresting c:
Wanna join?
OKEEEJ, nu har Harlee tydligen spoted ut ett litet misstag på min frågesvar. HJÄLP, ska gå och lägga till hennes namn nu ^^ MWHIHI. SARRIIWWW D:
Nu ska jag sova :333 Nighty Tighty your mamma's a transy ... ? D:

 

Hush, baby go to sleep

don't you cry

or else the naked bear will eat you.


Kommentera så är du söt.

Hej, jag vill inte vara oartig eller så men varför tycker du inte om din mamma? och varför skolkar du?Jag vet att du kanske inte vill svara på frågan men om du skulle det så skulle det vara snällt, love Your blogg btw.

2012-02-03 // 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-