Black Moustache

SKOOOLAAA D:

It sux  :ccc
rast mellan engelskan och science. Jätte roligt att träffa mina nördkompisar ^^

TEEEHEEE, aww. Julia ska kommentera min blogg nu <3333
well, jag vet inte vad jag ska skriva :c Väntar på att Amanda ska vakna så att hon kan ta med en ny töjningssak :3333 och så ska vi prata skit om Marvin för han stalkade mej imorse TT^TT
IT WAS SOOO SCARRRYYY D:

well, han är min ex kompis och hennes ex sexslav .. eller nåt.
Jag ska nog läsa lite på engelska boken D: annars kommer jag ligga efter. dets börjar vi om 5 min ^^







ful bild :c men jag är får tvångstankar om jag inte har nån bild D: DIEEE.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-