Black Moustache

Åby ridläger - Norrköping

Lägret nu osv. Tänkte blogga and stuff för att jag är uttråkad men tydligen så har min mobil app blivit as skum. Så jag fick radera och installera om.

Anyways, sitter i pain i den lilla stugan så att säga. Mat snart. As hungrig. Smsa mej ? :c bajskorv. Pallar inte. Är astrött! Sovit halv dåligt, gått och lagt mej vid tolv och sen upp sju för att rida två pass om dagen.
Dressyr på morgonen och hoppning efter lunch.

Självklart skulle vi ha bana idag och jag är så agdjfoofhsj dålig på att komma ihåg dom och så var jag näst först också! Ena tjejen hoppade helt felfritt och så kommer jag och missar 3 hinder och får göra om och så ramlar jag nästan av och typ dör. Äh :c bajs på skiten.

Har träningsvärk men det är helt klart värt det. Saknar dock alla :c men köpte godis för 150 så det är lugnt men ändå!

Fina bilder osv. Oredigerade.


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-