Black Moustache

båthelg.

Vi fick skit väder. Askallt och regn ute på skärgården D: 
så det var väl sådär. Mamma och jag fotade fiskmåsar vilket inte gick så bra. Dom blev mest suddiga så jag blobbade ihop dom vilket jag tyckte var coolt c:
så typ. Ah, jag kanske ska få åka på storsjöyran och kanske inte. Hoppas, hoppas, hoppas c:
Jag badade faktiskt på båten också :c kallt och min hårfärg är nästan borta nu så jag tänkte ha uppsatt tills jag orkar åka och köpa färg. Tänkte ha permanent röd. Typ rödröd och inte vinröd och sen tänkte jag blobba i massa blått och få det lila så att om det tvättas ur blir det rött och inte fulgrått typ D: vi får se c:
Igår åt vi hos mina kusiner, sköt luftgevär och hade det väldigt mysigt. Ah, så idag tänkte jag mysa med  mina råttor. Städa och tvätta. Sen får vi se.
lite cp bilder från helgen.

Kommentera så är du söt.

Vinnaren av dagens blogg är nu uppe, gå in och kolla om det blev du! :)

2012-07-18 // 17:10:20

sv: Aw tack :3

2012-07-18 // 20:53:37

Sv. Tack så mycket!! :D

2012-07-19 // 14:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-