Black Moustache

typ hej.

Ah för att sug min kuk eller nåt. Ska ändra ytterligare i designen innan jag blir helt komplett nöjd typ. Blir aldrig nöjd.
Så igår gjorde jag inte ett skit. Har dock spenderat de flesta dagarna med Amanda inklusive idag eller blivande idag typ. Alltså vi ska träffas snart osv. vi ska typ och bada i regnet och massa mys. Sitter och kollar på en 80-tals film som utspelar sig på 50 talet och typ massa häxor där och alla dör c: fint.
så att eeeh. ah. Sen kanske jag ska på middag. Tänkte ta med mej min kamera vart vi nu hade tänkas gå eftersom min mobil är inne och jag har en liten sony ericson för tillfället. typ ah. 

typ hatar min näsa osv.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-