Black Moustache

Eh, lol?

min statestik har tydligen gått upp medan jag inte bloggat så mycket. 
Thanks guys .____.
Anyways. IDAG ÄR DET FREDAG! Gick hela skoldagen + Jumpan i utbytte mot tjejmiddagen på lördag. Wiihee. Det blir dock ingen övernattning om ingen av tjejerna bestämmer sig för att fjäska ^^ men jag får iaf bort min föräldrar ett bra tag osv.
Ja, så det blir kanon!
Jag har tagit typ tons of pics som jag aldrig orkat ladda upp här på bloggen känns det som.
Jag och Henry hade pen krig på spanskan. ingen succee för Jag typ vann D: Fick mest färg på Henry osv. Det är de det går ut på. Att träffa den andre så mycket som möjligt med sin tuschpenna.
Kul ..? Nej tror inte det för Henry är en liten råtta som smyger sig på en hela tiden :c
Idag så ska jag sova hos Harlee om det blir som plannerat efterrsom mina päron är borta över natten c: Läskigt hus osv. 
Det känns inte som om mitt tangentbor lyder mej idag :C
Igår var det torsdag och farfar fyllde år. Var där på liten party party, hade klänning och fin :3 Pappa och jag åt middag i bilen. Två cheesburgare var och en milkshake. Pappa tyckte det var mellis men jag blev proppmätt. Pinsamt.
Ska typ spela sims .. har lust med det. Sak samma. KRAM OCH PUSSS.
wiiee, jag har mer bilder men iaf. Har typ tråkigt :cc Screew sims. Ska fixa mej iordning och möta upp Harlee i Gamla stan eller något och köpa, hårfärg, hårspray och vattenflaska till mina råttor. Typ de .. om jag har pengar eller nått. Måste ha cash till middagen imorgon också :s CRAP, so much to buy. Vill ha allt typ D:
AJA. HEJDÅ. PUSS OCH KRAM OSVOSV

Kommentera så är du söt.

sv: Aww tack! Men tror inte jag kommer få av mina föreldrar men endå!

2012-04-01 // 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-