Black Moustache

omnomnom

Tisdag idag? Right.
HAHA, usch. Jag hade tänkt att gå till skolan idag men sen när jag skulle gå la jag mej i sängen för att hämta min mobil och somnade på typ 3 sekunder D: HAHA. alltså fy.

Anyways. Sov tills klockan halv två då pappa kom hem. Låg blixtstilla i rummet och han märkte inte mej och åkte hem. HAAHHA, WIN!
Så ja, drömde att mina råttor hade förökat sig och blivit massor. Mamma fyllde buren med vatten och slängde i fiskar. Fan vad sur jag blev då. Typ gick till en polis osv.
Fint fint. Länge sedan jag tog ego pics. Orkar fan inte. 
Ska dricka te. Johan sa att jag var en flata och var seriös. fuuuu.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-